Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Tilaus- ja toimitusehdot
Voimassa 23.3.2018 alkaen
1. Yleiset ehdot
Ultralink Oy (Y-tunnus 0703325-1) toimii hyödykkeiden myyjänä www.ultralink.fi - verkkokaupassa. Ultralink Oy (myyjä) myy tuotteita ja palveluita sekä yrityksille että kuluttaja-asiakkaille (asiakas) Suomessa ja EU:n alueella.
Myyjä noudattaa toiminnassaan voimassa olevaa kuluttajansuojalainsäädäntöä, eivätkä lainsäädännön kanssa ristiriidassa olevat sopimusehdot ole päteviä. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta.
Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Asiakas hyväksyy sopimusehdot tilausta tehdessään. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä oleviin toimitusehtoihin.
2. Tilaus ja toimitus
Tuotteet tilataan verkkokaupasta ostoskorin välityksellä osoitteesta www.ultralink.fi tai sähköpostitse @ultralink.fi- päätteisestä sähköpostiosoitteesta. Asiakkaan tilaus vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta ja toimituskulut. Tilauksen toimitus tapahtuu varastotuotteiden osalta 1-2 arkipäivän sisällä tilauksen vahvistamisesta.
Tilausvahvistuksen vastaanottaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Noutoasiakkaiden tilaukset ovat noudettavissa viimeistään seuraavana arkipäivänä tilausvahvistuksen saapumisen jälkeen, jos tilaus koskee varastotuotteita. Muissa tapauksissa toimitusajasta ilmoitetaan asiakkaalle erikseen. Nouto tapahtuu Ultralinkin myymälästä aukioloaikojen puitteissa. Kaikki saatavilla olevat toimitustavat hintoineen löydät osoitteesta www.ultralink.fi/toimitustavat.
Kun asiakas on hyväksynyt tilauksen, sitä ei voi enää muuttaa verkkopalvelussa.
Jos tilausta tarvitsee hyväksymisen jälkeen muuttaa, ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon +358 9 7744 950.
3. Asiakkaan tietosuoja
Ultralink käsittelee kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti eikä asiakastietoja luovuteta kolmansille osapuolille.
Asiakas on velvollinen luovuttamaan yhteystietonsa kokonaisuudessaan tehdessään tilausta. Tämä sisältää vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja y-tunnuksen (yritysasiakkaat). Tiedot antamalla asiakas rekisteröityy Ultralink Oy:n asiakasrekisteriin.
Lisätietoja asiakasrekisterin tietojen käytöstä saat Tietosuojaselosteesta. Verkkokaupassa asiointi on mahdollista myös ilman rekisteröitymistä.
Asiakkaiden tiedot tallennetaan asiakasrekisteriin, jonka tietoja käytetään tilausten toimittamiseen ja käsittelyyn, kuten tilausvahvistuksen lähettämiseen. Asiakasrekisterin tietoja käytetään myös myyjän omiin markkinointitarkoituksiin, jos tähän on saatu asiakkaalta lupa.
Asiakas voi halutessaan kieltää tietojensa käytön markkinointitarkoituksiin tilauksen yhteydessä, sekä tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla myyjään yhteyttä sähköpostitse info@ultralink.fi.
4. Hinnasto
Verkkokaupassa ilmoitetut kaikille näkyvissä olevien tuotteiden hinnat ovat arvonlisäverollisia hintoja.
Hintaerittelyssä on myös arvonlisäveroton hinta, sekä arvonlisäveron osuus tuotteen kokonaishinnasta. Kirjautuneet yritysasiakkaat näkevät sopimushinnat.
Hinnat eivät sisällä lähetyskustannuksia eli pakkaus- ja toimituskuluja. Tilauksen kokonaishinta kaikkine kustannuksineen ilmoitetaan asiakkaalle ennen tilauksen hyväksymistä ja maksamista, kun asiakas on valinnut haluamansa toimitustavan.
Tilanteessa, jossa verkkokaupassa näkyy selvästi virheellinen hinta, esim. 0,01 euroa, ei tuotetta myydä selvästi alempaan hintaan, jos asiakkaan oletetaan ymmärtävän hinnan virheellisyys.
5. Maksutavat
Ultralink.fi - verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi suomalaisissa verkkopankeissa verkkomaksulla, luottokortilla tai kahdenvälisellä laskutussopimuksella. Kortilla ja verkkomaksulla maksaessasi maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (Y-tunnus 0943819-9).
Maksutavat eriteltynä ovat seuraavat:
1.Verkkomaksu: Suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet (Aktia, DanskeBank, Handelsbanken, Nordea, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankki, S-Pankki, Ålandsbanken)
2.Korttimaksu: Debit- ja credit-kortit (Visa, MasterCard, Eurocard) Kortilla maksaessa maksupalveluntarjoajana toimii Verifone Finland Oy, jolloin kauppa syntyy asiakkaan ja palveluntarjoajan välille. Palveluntarjoaja käsittelee myös maksutapahtumia koskevat reklamaatiot.
3.Kahdenvälinen laskutussopimus: Yritysasiakkaat voivat halutessaan sopia kahdenvälisestä laskutussopimuksesta myyjän kanssa. Voit tiedustella kahdenvälisestä laskutussopimuksesta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon + 358 9 7744 950.
4. Maksu noudettaessa: Valitessasi toimitustavaksi noudon, voit maksaa tilatut tuotteet samalla, kun tulet noutamaan tilaustasi toimipisteeltä. Maksu noudettaessa onnistuu toistaiseksi vain käteisellä.
6. Palautusoikeus
Kuluttaja-asiakkailla on Suomen Kuluttajansuojalain mukainen etämyynnin 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Asiakkaan on erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle. Tuotteen palautuksen liitteeksi on laitettava palautuskortti täytettynä ja allekirjoitettuna. Palautuskortti ja palautusohjeet löydät täältä. Asiakas tulostaa palautuskortin itse. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisellä toimitustavalla käyttäen myyjän sähköpostilla lähettämää palautusosoitekorttia tai palauttamalla tuotteet itse myyjän toimipisteeseen.
Kaupan peruuntuessa kuluttajalle palautetaan alkuperäinen kauppahinta ja alkuperäiset toimituskulut. Jos asiakas palauttaa tuotteet Postin palautuslähetyksellä, palautuskustannukset vähennetään palautettavasta kauppahinnasta. Myyjän toimipisteeseen palauttaminen on maksutonta.
Jos asiakas on maksanut tilauksensa käyttämällä verkkomaksua tai korttimaksua, palauttaminen ja tilauksen peruuttaminen on helpointa tehdä maksupalveluntarjoajalta saadun maksunvahvistusviestin yhteydessä olevasta linkistä.
Muissa maksutavoissa asiakkaan tulee ottaa yhteyttä myyjään puhelimitse +358 9 7744 950 tai sähköpostitse info@ultralink.fi . Yhteydenotosta tulee käydä ilmi asiakkaan tiedot, tilauksen tilausnumero (joka löytyy asiakkaalle lähetetyn tilausvahvistuksesta) sekä palautettavien tuotteiden lukumäärä.
Palautettavat tuotteet tulee palauttaa 14 vuorokauden sisällä tilauksen peruutusilmoituksesta. Jos palautettavat tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa huonosta pakkauksesta johtuen, pakkauksen virheistä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.
Asiakkaan toivomuksista tilatuille, valmistetuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä yksipuolista peruutusoikeutta. Tilauksen peruuntuessa tilauksen mahdolliset kustannukset peritään asiakkaalta kokonaisuudessaan.
7. Asiakasreklamaatiot
Reklamaatiot tehdään tilauskohtaisesti myyjälle. Reklamaatiota tehdessään asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuten kuitin tai muun todistuksen ostoajankohdasta tehdessään palautusta tai ilmoittaessaan virheestä. Reklamaatiot tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen info@ultralink.fi. Reklamaation voi tehdä myös maksupalveluntarjoajan tarjoamassa verkkopalvelussa, jonka linkki löytyy maksunvahvistusviestin yhteydestä.
8. Ylivoimainen este
Ylivoimaisen esteen aiheuttama vahinko ei ole myyjän vastuulla. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, johon myyjän ei ole mahdollista vaikuttaa ja jota myyjä ei kohtuudella voi voittaa. Myyjä on kuitenkin velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä heti, kun se on mahdollista.
Toimituksen viivästyminen ylivoimaisen esteen takia ei ole myyjän vastuulla.
Myyjä tai myyjän käyttämät toimittajat eivät vastaa oman vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ylivoimaisten esteiden ja muuttuneiden olosuhteiden aiheuttamista viivästyksistä.